„Úvodní měřák jsem vyhrál. Ve druhém jsme něco zkoušeli a tak jsem byl o dvě desetiny horší. Celkově rychlejší však byl první trénink a tak jsem si do úvodní rozjížďky vybíral pozici. Šel jsem doprostřed a vyhrál stylem start – cíl. Také druhou jsem po startu zprostředka vedl a vyjel jsem si náskok nějakých stopadesát metrů. Ve třetím kole se však projevil problém s ložiskem a já musel auto odstavit. Byla to velká škoda. Do závěrečné rundy to totiž znamenalo start z poslední řady.
Po dobrém startu jsem nicméně dojel třetí a zajistil si první finálovou lajnu. Ve finále jsem neměl možnost výběru pozice a tak na mě zbyla ta nejmokřejší. Přesto se mi po startu podařilo být na kopci druhý za Martinem Samohýlem. Jezdil jsem za ním a čekal na jeho případnou chybu. V Matschenbergu se totiž moc předjíždět nedá. Chyba přišla v nájezdu do cílové zatáčky, kde jsem Martina podjel. Po výjezdu nahoru na kopec jsem byl v levotočivé zatáčce trošičku delší. Martin přilítl, dostal jsem od něj ránu a zůstal připlesknutý ve svodidlech. Pak jsem se ho ještě pokusil nějakým způsobem pronásledovat. Předjetí jsem mu ale už vrátit nedokázal. Celkově tedy druhý. Děkuji celému týmu za odvedenou práci a našim reklamním partnerům za podporu“.
Aleš Fučík si za třetí místo v rozjížďkách připsal na konto osm bodů.
Zdroj: YouTube – GasziSportVideo |